Vinterdäck och nyshoppat..

Hej bloggen. Igår var en jättemysig dag med min Sandrini :)
Vi träffades först på stan i södertälje och gick runt och kollade lite på utbudet där :)
Jag hittade en jättemysig affär soim heter In&finn, de hade verkligen jättemycket fina saker men jag hittade inget direkt som fall mig i smaken just då.
Men jag hittade en annn jättefin sak från min nya älsklingsbutik H&M. Nämligen en jättefin handväska med axelrem. Jag har länge letat efter en bra stor axelremsväska att ha nu i vinter när man vill ha med sig mycket saker. Så den är perfekt, den kostade inte så mycket heller vilket är bra. :)



Sen så åkte vi hem till Sandra och gjorde min speciel soppa, potatis och purjulök med morötter i! super duper god blev den. Det var ungefär det som hände igår, super mysig dag :)

Vi kom också på att vi kanske ska åka till Ullared och julhandla snart innan den stora julruschen drar igång. jag har aldrig varit där men Sandra säger att det är superbilligt så jag blir ju lite nyfiken på att dra dit! :)


Nu så ska jag och Habibi ut och byta till vinterdäck på bilen, kan tyckas tidigt att göra det redan men med tanke på hur kallt det har varit och att det faktiskt har snöat i norra sverige så är det bäst att vara på den säkra sidan!

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Spana in min blogg och komentera så kanske du kan bli veckans Blogg (:

2010-10-18 @ 16:57:03
URL: http://ffinasteeduw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback