Prinsessa.

Hej bloggen. Jag har kommit på vad jag ska vara på min studentskiva. I dag åkte hela gänget till Forum Nacka för att strosa runt. Det var ganska dåligt väder när vi vaknade så vi tänkte att vi skulle åka dit, för de har ganska många erbjudande där nu. Vi träffade Simon och Tomas från tv där. Haha. De stod på scenen och inredde. De kan verkligen inreda varsomhelst :P
 

Men iaf jag hittade en klänning på Gina som jag köpte. Och vad passar till den klänningen om inte prinsessa. Vårat tema på skivan är ju P.
Till klänningen ska jag ha mina högklackade silverskor. Och så ska jag har pärlörhängen och pärlhalsband. Och sen ska jag leta reda på något tiara eller hårband som passar och sen lockigt hår. Sen är jag Prinsessa!! :D:D


Just nu: Abed klipper Petters hår :D Abed är jättekonsentrerad och Petter har vänt huvudet och sitter och kollar på forboll samtidigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback