Plugg

Hej bloggen. Jag har inte hunnit blogga så mycket den här veckan, för det har varit j*vligt mtycket med skolan. Jag har så klart prioriterat att plugga i stället för att skriva i bloggen. Det blir ofta så när skolan snart är slut. Alla lärare lägegr prov och arbeteten precis samtidigt. Så först har man ganska lungt men sen kommer alt samtidigt! Nu när man har så mycket annat att tänka på också med studentskiva, födelsedag och så klart att planera inför studenten! Fyfan vad sjönt det ska bli att ta studenten! Men just nu sitter jag och skriver ett arbete i religion som ska vara klart när lektionen är slut, och till måndag så har jag ett arbete i historia och så ska jag redovisa mitt projektarbete då. Så det får jag nog sitta och finslipa på också lite. Sen har vi ju 4 A4 sidor med frågor i samhällskunskap som vi ska svara på. :( Ja det är mycket nu! Men det kommer gå bra. För om mindre än en månad kommer jag stå på det där flaket och skrika, FYFAN VAD JAG ÄR BRA!!

Idag då, jag har beslutsångest. Jag hittar ingen klänning som jag vill ha på studentskivan. Jag har kollat runt på stan två gånger nu men jag hittar ingen som jag vill ha. Det finns inga tillräcklingt snygga eller bekväma kläånningar! Jag vill ha en snygg festklänning, men jag tycker att det bara finns sommarklänningar i affärerna nu. Fattar inte alla affärer att det finns typ hur många som helst som går på studentskivor nu eller. Så då borde de ju ha lite mera fest klänningar! Aff

Aja det blir en kul helg iaf, fast jag kanske måste plugga lite. För Petter kommer idag. En jättegammal kompsi till mig, från när jag bodde i dalarna. Han ska vara med på min studentskiva, så han bestämde sig för att komma idag i stället. Kul. Så jag komemr vara med mina två favvo killar i helgen. Min Habibi och min kompis kompis! ;D Jippi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback