Middag och ingen dator

Hej bloggen. Jag har precis kommit hem från middagen med våra lärare. Kvällen var kul och vi åt en god tre rätters middag och sjöng en massa roliga sånger som våra lärare hade skrivit!

I morgon ska vi lämna in våra datorer, för att de ska ta bort programmen som finns på den som vi inte har licens till efter att vi har slutat skolan. De ska också laga saker som går på försäkringen. Så från och med i morgon till den 17 Juni kommer inte jag ha någon dator! Vilket betyder att jag inte kommer vara inne på msn eller skriva blogg under den tiden. Förutom om jag kanske lånar någon dator av en kompis eller så.


Så såg jag ut i kväll :) Jag hade en svart klänning under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback