Fredag.

Hej bloggen. I dag är det första maj. Tiden går så himla fort nu på våren. Jag hade svårt att sova i morse för det är ju så ljust ute på mornarna nu för tiden.
När vi hade vaknat och käkat en god frukost så gick vi ut och klippte buskarna. Buskarna på våran gård har växt som ogräs så det var verkligen på tiden att klippa dem. Jäklar vilket jobb! Nägra av buskarna var sådanna taggbuskar, så man stack sig på dem ett antal gånger! Aja men nu är det finare på gården och vi fick en massa mera plats när buskarna är mindre., och tre buskar tg vi bort helt. De var gamla och fula så de fick försvinna.

Usch jag är jättetrött och har ont i ena fingret. Jag fick en sticka fast jag hade handskar på mig :( Men jag har tagit bort den men det gör fortfarande ont. :(

Nu ska jag göra mat, schnitzel får det bli idag, är rätt hundrig efter att ha jobbat i trädgården hela dagen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback