Födesedagspresent = Tatuering?

Hej bloggen. Alla frågar mig vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Men jag vet inte riktigt vad jag ska önska mig. Men nu har jag kommit på det. Jag ska önska mig en Tatuering! Jag ska ha en på höger skuldra! Men jag vet inte riktigt vad, jag tror jag vill ha en ros. Kom med förslag?
Sen ska jag också tatuera in två hundtassar, för madde. Men jag vet inte var jag vill ha dem. Kom med förlag om det med tack :D Nu gäller det bara att övertala pappa om att han ska betala min tatuering. För det är en skitbra sak att få av han. :D Och den kommer ju sitta länge :D

Nu är det samhällskunskap som gäller.


Habibi och jag på min studentskiva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback