Tisdag..

Hej bloggen. Gissa vad jag fick med posten idag! Mitt körkortstillstånd och tillståndet att övningsköra med pappa. Så jag ska börja övningköra efter praktiken idag ! :D:D Det var verkligen på tiden. Jag skulle ju ha fått ta körkort för ett år sedan men jag har bara inte fått tummen ur röven än eller vad man brukar kallad det, haha. Men nu ska jag äntligen börja!! I början kommer det ju så klart vara att köra på parkeringar och så. Men jag längtar tills jag kan köra mig själv till skolan och sådanna saker. Med pappa bredvid så klart men iaf. :P Men det man längtar mäst till är så klart att få KÖRKORTET!! Haha i sommar så har jag det :P

Nu så ska jag jobba lite, jag sitter ju faktiskt på praktiken :P Haha

Ps. Min fot gör inte lika ont längre. Det var nog bara ett skärsår. Tur

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

2009-03-31 @ 15:22:42
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback