The sims 2

Vad löjlig man kan vara! just nu sitter jag och spelar "the sims 2". Det är skitkul! Asså det är som att vara typ 12 igen. När man precis hade upptäkt the sims 1. Man tyckte att det var skitkul att drömma sig in i en annan värld där man kunde styra en hel familj. Jag brukade alltd skela simmarna så som ja skulle vilja leva mitt liv om en massa år framåt. Jag döpte killen till samma namn som killen som jag var kär i just då. Och sen bodde vi i ett fint hus och var jättekära och efter ett tag fick vi två barn. Så somjag vill ha mitt liv om en några år. Hahahah vad löjlig man var. Just nu spelar jag för jag har tråkigt. Och för att det är ett kul spel.  Men det är lätt att man drömmer sig tillbaka till livet som tolv när man spelade the sims för att man ville drömma. Nej nu ska jag spela the sims och döpa en familj efter mig och Habibi. Undra vad vi ska ha för jobb och vad vi ska ha för hus. Hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback