Nu börjar vi om på nytt!

Hej alla.
Jag har ju haft några bloggar nu men jag är så dålig på att skriva. Men nu vill jag börja skriva igen!!

Om mig då. Jag är 18 år, fyller snart 19.
Jag är förlovad med min habibi! vi förlovade oss på alla hjärtans dag!
Jag bor med min pappa i sthlm. Jag tar studenten i sommar.
Jag tycker mycket om att resa och har en extra stark kärlek till indien.
Indiska är min passion.. När folk frågar mig vad jag vill ha när jag fyller år så säger jag -gå till indiska, jag blir glad vad du än köper där.
Haha men vad jag gör nu då. Jag praktiserar. Vi är ute på 5 veckors praktik nu från skolan. Inne på vecka 2 nu. Jag är stolt över min praktik plats. Det är bara halva klassen som är ute. Resterande är i skolan, för de inte har fått någon plats. Men jag är glad för jag har min praktik på en fotostudio. I bland finns det inte så mycket att göra men när vi är ute och fotar så är det skitkul.

Ha en bra dag!
Rosie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback