Let's dance final!!



Nu är let's dance finalen slut. Oj vad spännande det var! Och var duktiga finalparen var. Jag tyckte att båda var lika bra. Jag hade ingen aning om vilka jag ville skulle vinna. Jag tycker att proffsdansarna är så himla duktiga som gör sådanna underbara nummer varje vecka. Shownummren var ju sååååå himla bra. Jag satt och rös när Laila uppträdde med sitt , och jag skrattade när Magnus uppträdde med sitt. Båda förtjänade verkligen att vinna men det kan ju tyvär bara finnas en vinnare. Även om båda var exakt lika bra så stack Magnus ut lite, han förtjänade att vinna!! Han är så otroligt stark och muskulös men han dansar som han var en liten, späd kille. Han hade så otroligt bra hållning och kunde röra på sin kropp så himla på dansgolvet fast han var så stor. Annika är också en så otroligt bra lärare med sådanna otroligt bra nummer varje vecka. Hon har tagit sina meddansare till final tre gånger i lets dance, men detta är första året hon vinner. Så man kan ju säga att det är tredje gången gilt. Man såg hur otroligt glad hon blev när hon vann. Jag tycker verkligen att hon förtjänade det, hon är en otroligt bra dansare!

Oj vad jag saknade min Habibi när jag satt och kollade på let's dance finalen. Jag saknar han så himla mycket när jag sitter i soffan själv och inte har någon bredvid mig som sitter och kramar mig och gosar med mig. Jag vill att han ska komma till mig nu och krama mig lite. Habibi jag saknar dig JÄTTEMYCKET!

Kommentarer
Postat av: Therese ( Tea)

Du träffar han nästa vecka ju inte alls många dagar kvar tror du har han redan på tisdag eftersom Hussein och jag flyttar antingen måndag eller tisdag kram

2009-03-28 @ 08:35:12
URL: http://teaochfadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback