Fredag..

God morgon bloggen. Jag vaknade viserligen för ca 2 timmar sedan men jag hade ganska bråttom idag. När jag vaknade skulle jag ringa ett samtal. Så jag ringde och hamnade så klart i telefonkö. Efter att jag hade ståt i kön i 20 minuter visade det sig att de hade stängt!! Roligt? Nej! Sen hade jag bråttom att göra mig i ordning och så för att åka upp till praktiken. I dag får jag hoppas att mitt mobila bredband kommer med posten, om det hittar hit från dalarna vill säga.

Nu sitter jag på praktiken. Jag har ont i magen. :(  Jag vet inte varför. Kanske för att jag stressar så mycket på morgonen nu för tiden. Jag måste lära mig att gå upp tidigare på morgonen så jag slipper ha så himla brottom. Jag stressar jämt på morgonen för att jag ska få sova så länge som möjligt. Eller så kanske det är för att jag åt varm soppa till frukost. Kan det vara det, att magen inte är beredd på varm mat på morgonen och då för man ont i magen? För man brukar ju jämt äta kall mat till frukost, som fil och sånt. Hmmm

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Fredagar brukar alltid vara Habibi dagar, men idag så ska jag inte träffa Habibi. Han ska jobba i helgen och hjälpa sin bror att flytta. Känns väldig konstigt att inte få umgås med han i helgen. När jag har gjort det så lång tid nu. Jag har ingen aning om vad  jag ska göra i helgen. Men Habibi kommer ju till mig i mitten på nästa vecka. Och sen kommer han vara hos mig en lång tid! Jag älskar dig Habibi.

Kommentarer
Postat av: jossan

du kan vara med mig ihelgen <3 för vi har ju inte umgåtts på ett bra tag! :)

2009-03-27 @ 12:01:50
URL: http://emptyfaces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback