Fjortisar

Hej bloggen. Nu är jag hemma. Tåget går väldigt snabbt. Jag är hemma på 1 timme och 45 min. På tåget fanns det 2 stycken fjortis tjejer.De var jätte högljuda och sätt och skrattade åt allt och höll på. Jag stör mig så på sånna människor som inte kan respektera att vi sitter på ett tåg och då vill människor ha det lugnt och skönt. Okey de får prata och skratta i normal samtalston. Inte gapskratta hela tiden och prata jätte högt så alla hör vad de säger. Det är samma sak som att man inte sitter och pratar på en bio. Det finns människor som vill ha lugn och ro, respektera det. Man kan inte vara hur högljud som helst och vela ha allas uppmärksamhet överallt och hela tiden, lär er det.

Nu ska jag snart ta med mig min dator och åka upp till praktiken. Jag ska vara där klockan 11. Undra om Camil har fått barn, han ska få nu vilken dag som helst. De vet att det ska bli en tjej så jag har köpt en liten babyfilt som jag ska ge han när han har fått barnet. Inte så mycket, men det är ju tanken som räknas ellerhur. Vi var och träffade en bäbis i går också. En kompis, kompis hade fått barn så vi var där och gratulerade. Vad liten den var. Nästan helt nyfödd. Vad små de är. Jag har inte umgåts med en sådan lite bäbis på ett tag nu, det var ju flera år sedan mina kusiner var så små så. Haha man blev nästan lite chockad att den var sååå liten. Haha så klart vet jag att de är små men iaf. haha söt var han!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback