Hejhopp

Hej bloggen. Jag märkte att jag inte har bloggat sedan i fredags, då det var midsommar. Jag har faktiskt inte tänkt på bloggen så den hade glömts av lite :P Hoppsan, hejsan. Jag har inte gjort så mycket sedan i fredags, i går hade ju ungefär hela Sverige stängt. Så det blev en hemma mys dag. I dag var vi runt lite och kollade, vi droppade förbi kista och jag skulle ha en kabel som man kan koppla mellan datorn och tv:n. Jag trodde att man skulle kunna koppla med en enkel kabel, men jag hade inte det rätta uttaget så jag skulle vara tvungen att köpa en hubb, eller vad det kallas som man skulle koppla in för att ha i mellan, men denna grej skulle kosta ca 500 spän, så det var det inte värt. Får försöka lösa det på något annat sätt. Har nu någon ide till mig, mina JB kollegor, med samma skitdatorer som mig, har ni lyckats med detta :O Kommentera och hjälp mig med detta dilemma :O Haha, snacka om I-landsproblem :P

Nu sitter jag och har huvudvärk :( ska sätta å en film och försöka ta det lungt. I morgon ska jag på ett informationsmöte på arbetsförmedlingen, om vilka möjligheter jag har som student. Tror knappast de har något bra att komma med, men kan ju alltid gå dit och lyssna.
Film var det :P



Jag ler på varenda bild från den dagen, vilken lycka att vara klar med skolan. Sen kan man välja själv vad man vill göra sen! Jag ska ju så klart plugga vidare, men inte än på något/ några år. Så nu är jag lediggggggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback