God morgon

Hej bloggen. Jag vaknade för kanske en halvtimme sedan. Nu på morgonen har jag suttit och "läst ikapp" lite på mina fovvo bloggar. Man vill ju inte missa något när man inte har haft någon dator. Men nu är jag nästan ikapp. Har bra en bogg kvar.

Haha jag somnade med blött hår går, så nu när jag kolalr i spegeln så är håret helt lockigt och ruffsigt på den sidan jag har sovit på och den andra är helt platt, Illa :P

Undra vad jag ska itta på idag. Det är  ju tyvär inte  soligt idag också, vi fick väl bara två dagar sol, sen en vecka regn igen och sen kanske vi får en dag sol eller två. Vad är detta!! Vi vill ha en sommar med sol!! Trisst :( OM det inte kommer sol snart flyttar jag fan utomlands! Nej men det känns nästan så. Vi har skitkallt och regn hela vintern, så kan man väl iaf få lite sol på sommaren, så man liksom kan ladda upp batterierna inför den kalla och dumma vintern igen. Hmmm, jag ska skriva brev till molnen och säga att de flyttar på sig så vi får lite sol!!

Jag måste nog göra iordning mig och åka och handla lite mat, det börjar bli lite tomt i skafferiet :P Och sen ska vi inhandla maten till midsommar också, jag tror inte det är en så himla bra Ide att tokhandla allt i morgon :P Alla kommer vara helt galna och springa runt i affärerna tror jag. :D




Detta var en av de bästa dagarna i mitt liv.
Jag kännde mig så fin i min klänning och hela dagen blev så perfekt!
Tack till min underbara familj och mina vänner för att denna dagen är ett så perfekt minne!
Och det bästa av allt, Jag har tagit studenten!

Kommentarer
Postat av: Annica

Gillar den där bilden super mycket. Den är verkligen jätte fin på dig! =)



Kram

2009-06-19 @ 01:38:54
URL: http://ihavesecretstoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback