Mysfrukost med film

Just nu sitter jag och äter frukost samtidigt som jag kollar på "Dirty dancing 2", den är ganska bra men inte lika bra som ettan som var min absoluta älsklingsfilm när jag var mindre! Mysig start på dagen faktiskt, man får liksom en mjukstart och kan vakna till i sin egna takt.  Jag önskar nästan att det ska bli regn idag så man kan sitta ihopkrupen i soffan med en filt hela dagen och kolla på film som man gjorde när man var liten. När jag var liten så sa mamma att när det regnade så fick man sitta inne och kolla på film hela dagen om man ville. Men om det var sol eller "bra väder" så skulle man vara ute så mycket man kunde. Så jag förknippar regn lite med film och myskväll. Haha, har ni inte hoppats i bland också att det ska bli regn så man kan vara inne hela dagen utan att få lite dåligt samvete.

Nej nu ska jag se klart filmen och sen ska jag börja städa. Det ligger en massa dammråttor under min säng som jag ska utrota :)

Update: Det regnar här nu :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback