Mina favvo bloggar

Som dessa dagar när solen aldrig vill titta fram så kanske man surfar runt på olika bloggar. Så här är mina tips på bloggar man inte ska missa :) Jag har säkert glömt någon men här är de iaf :

1. Blondinbella Jag tycker att hon är en väldigt bra bloggare. Hon är stark och målmedveten och gör ett riktigt bra jobb med sin blogg.

2. Kenza Hon skriver riktigt bra och så verkar hon vara en så gullig och omtänksam tjej.

3. Stina-Lee Den tjejen har verkligen båda fötterna på jorden. Hon är rolig och skriver verkligen intresanta texter på sin blogg.

4. Fridas foto En ny favvo blogg som jag har hittat ganska nyligen. Hon har så himla snygga bilder och bra innehåll i bloggen.

5. Egonia Hahahaha, ja det är nog de bästa orden för att förklara innehållet i denna bloggen. Det är en humorblogg och hon lyckas faktiskt vara rolig! Hon kombinerar "vanliga inlägg" med humorinlägg.

6. Steephii Det här är en annan ny favvo blogg. Den handlar om en 15 årig tjej som nyss har blivit mamma. Jag gillar bloggen för hon skriver bra inlägg om livet som tonårsmamma.

7. Foki En gullig rosa blogg. Hon skriver sina gulliga inlägg om allt från japan och hello kitty till shopping.

8. Khalid  Han har en grymt bra blogg med en massa fina bilden, och så gör han skitsnygga bloggdesigner också.

Kommentarer
Postat av: Ingela -

Jaha, men då ska jag gå in och kolla där,

Ja dom araberna är anorlunda på ngt sätt...

Jag kan även prata, skriva och läsa arabiska. :) Har lärt mig språket på 3 år. Vi har varit tillsammans nu i 5 år i Dec.

Min kille är ifrån Egypten. Vart kommer din ifrån om jag får fråga de?



Ha en underkvar kväll... ;)

2009-08-17 @ 15:01:42
URL: http://pinky06.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Finalisterna i min veckans blogg har kommit upp nu, gå in och kolla om du är en av dom :)

2009-08-17 @ 16:16:21
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

WOW JAG ÄR EN AV DINA FAVORITER :D :D :D shit va kul :D <333

svar: tack så jättemycket. blir alltid så glad av dina kommentarer! :)

2009-08-17 @ 16:38:44
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback