Ingen tid

Ja idag kom jag äntligen till arbetsförmedlingen på rätt dag iaf. Haha väl där så fick jag ganska mycket bra information. Det var faktiskt ett intressant möte. Jag fick bland annat genska många intressanta tips på jobb, ja åkte bland annat bort till ett ställen och jag blev intervjuad direkt på plats. Får hoppas på det bästa. De skulle höra av sig i slutet på nästa vecka :)

Efter det så åkte vi till netonnets lagershop för att köpa ett minneskort till våran playstation 2. Så nu kan vi börja spara spelen så vi inte beöver börja om från början varje gång ;) haha. Blir lite roligare då :) De har en himla massa saker där och jag tyckte faktiskt att de är billigare där en på andra ställen.

Nu ska jag städa och laga mat.

Förlåt att bloggen är så dåligt uppdaterad just nu men jag har ganska mycket att göra med jobbsökning och annat, men håll ut. Det kommer bättre dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback