Dagen

Jag visste ju inte vad vi skull göra för att det var så tråkigt väder idag när vi egentligen ville åka och bada. Så vi stack iväg på en liten cykel tur i stället och fotade lite. Det var så kvavt ute så man blev helt klibbig på armarna. Jag fattar inte att detta högtryck bara ligger och väntar. Det är ju bättre att det börjar regna och åska i några timmar så målnen får lätta på trycket och sen kan vi få fint väder igen. Det låter väl som en bra ide.

Vi tog lite bilder idag, men det här är nog den mest seriösa :D Vi fick solen i ögonen så jag kisar lite på bilden ;)


Habibi och jag <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta, tycker om din blogg, thihi ;)

2009-08-13 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback