Ännu en dag

Hej bloggen! Just nu sitter jag ensam hemma för pappa har åkt iväg med lite kompisar och habibi har precis åkt till jobbet. Jag har lite långtråkigt just nu faktiskt. Annars brukar jag iallafall ha Ronja hemma men hon är hos grannen just nu, han brukar låna henne när han får  hem sina barnbarn för att de tycker att det är så himla ku att leka med henne. Jag vet att hon älskar det med så, hela hon skiner upp när hons er ett barn, speciellt om de har en boll i handen :) 
Jag vet faktsikt inte vad jag ska göra just nu, ni kanske kan hjälpa mig lite

Kan inte ni ge mig ideer på vad jag kan skriva om här i bloggen, skulle ni vilja ha en frågestund?  Eller vill ni att jag skriver om något annat? Snälla ge mig ideer! Den som tipsar mig om det jag kommer skriva om får en länkning :)

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Hoppas du får en fin kväll :D

Kram

2009-08-13 @ 20:08:28
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback