Vårkänslor

I dag när jag var ute märkte jag att vi har fått vrblommor på våran gård. Medans jag var i dalarna och åkte skidor så var massa blommor slagit ut på våran gård. Är inte det konstig? Men det var tråkigt att det är så tråkigt väder här när det var så bra i dalarna. Jag vill ha varvädret nu!! Jag har faktiskt blivit lite brun i ansiktet efter att ha åkt skidor i tre dagar. Det behövdes, för jag var extremt blek i ansiktet.

Nu sitter jag och försöker synkronisera min Ipod till Itunes. Men det går inte så bra för min ipod vill bara bråka med mig. Herregud vad frustrerad jag blir när den inte vill som jag vill. Dumma Ipod!!

Vi va och växlade pengar idag.. Till tyskland. Det ska bli kul att åka iväg. Vi har kollat väskor också som vi ska packa i. Vi ska ju inte ha med oss något incheckat baggage bara handbaggage. Det som var bra var att man fick ha med sig 10 kg handbaggage. Supersmidigt. Det går ju mycket snabbare på flygplatsen för man behöver ju inte vänta på väskorna och så. Smart. Och så var det mycket billigare om man bara hade handbaggage. Så varför inte, vi behöver ju inte ha med oss mycket om vi bara ska vara borta en långhelg.

Nu ska jag kolla lite på tv och fortsätta att bråka med min Ipod :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback