Tisdag.

Dumma skola.. Jag är så himla sur här så det finns inte. Jag tycker inte om detta. Jag skulle ha varit ledig idag om det inte var för att vi hade temavecka. Afff!! när jag skulle åka till skolan idag så hade jag verkligen ingrn lust att gå. Det kändes så himla trist att dra hit när jag visste att jag igentligen skulle vara ledig!! Aja jag får väl vara här till tre, halv fyra och sen kan jag dra hem. Sen ska jag ta ett litet powernapp för jag är så himla trött. Jag hatar verkligen att gå upp tidigt på morgonen!! Det är bara så himla jobbigt.

Vi grillade hamburgare i går hemma. Sandra följde med mig hem och sen åt jag, Sandra, Habibi och pappa hamburgare ute på gården. Det var jättekul och mysigt att äta ute för första gången detta år. Fast det blev lite kallt efter ett tag, men det var verkligen värt det! Såå mysigt! :D


Kommentarer
Postat av: Leia

Fin blogg!!!



Hoppas du har en fin dag!

Kramis

2009-04-07 @ 15:01:50
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback