Tisdag.

Hej bloggen. I dag har det inte hänt så mycket. Vi har varit och bytt till sommardäck på bilen. Det var bra att vi bytte nu och inte innan vi åkte till dalarna. För i dalarna var det ju snö som bekant. Men nu är vi i stockholm och då är det fint väder. Så somamrdäcken på och snart är det sommar!! haha

I går när vi har och kollade i affärer i kista hittade jag världens snyggaste väska. Det var en svart fransväska och sen var sååååå snygg. Jag ska köpa den sen när jag kommer hem från Tyskland om jag inte övertalar pappa att köpa den till mig :D

Nej nu måste jag packa. Vi åker hemifrån 04.00 i morgon bitti. :O Jobbigt, men vad gör man inte :P Tyskland here wo come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback