Studenten är på G!

Hej bloggen. Idag var jag, Sandra och Laura i stan och kollade på studentkläder. Vi hade ingen historia på eftermiddagen så vi drog vid 11 till stan och kollade på klänningar. Alla hittade, det är ett under! Det är ganska svårt att hitta kläder som man vill ha på stundenten, för man vill ju vara speciellt fin på något sätt! Men jag hittade en klänning, sen klöpte jag en tröja till som jag ska ha över axlarna med. Jag tror det blir fint!

Sen köpte jag ett par sådanna höga sandaler i läder också. Det var tänkt att jag ska ha dem på studenten. Men jag vet inte riktigt om jag ska det. De är grymt sköna iallafall så om jag inte har de på studenten ska jag ha de hela sommaren iallafall. :D

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback