Plugg, plugg och mera plugg.

Hej bloggen. Jag har varit ganska upptagen de senaste dagarna, för det är så mycket med skolan nu. Det är hur många inlämninsuppgifter som helst nu. Jag orkar inte med mera uppgiftern nu. Jag gjorde klart alla uppgifterna i helgen men så kommer det en ny idag. Jag orkar bara inte!! Fan asså. Betygen sätts om en vecka. Så man måste verkligen göra all skiten nu så de blir klar. Men idag så tar jag en paus. Jag har suttit i helgen och gjort tre uppgifter så nu måste man ha lite paus.

I Fredags var vi på Rix Fm festvalen i kungsträdgården. Det var kul. Haha det var en himla massa folk. Myckettttt mera folk än på festivalen som vi brukar vara på i örebro. Haha nästan hela kungsan var fyld med folk. Haha ganska ortroligt. Men artisterna var bra. Haha ag börjar tycka om Janet från "made in sweden". Henne låt Let go , den är jättebra. Jag tyckte inte om henne innan jag såg henne live på Rix, då började jag gilla henne.

I går var vi ute vid ulriksdals slott. Det är som en liten park där, man går långst vattnet och sen kommer man upp till ett litet fik vid vattnet. Det var inte öppet nu, det öppnar i Juni, men det var skitmysig plats vid vattnet. Så vi ska nog dit sen när det har öppnat.
Ronja träffade två kompisar där ute på promenaden. En liten kille som var lika stor som henne. De busade lite först, sen kom det en liten valp(den var subbelt så stor om ROnja) men den var bara ett halvår. De sprang ikapp längst vattnet. Lilla Ronja som alltid är så snabb var skitsur för hon fick springa så snabbt hon bara kunde men endå var valpen snabbare än henne. Så det kan gå, lilla gumman :P
 

Alcazar på Rix FM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback