#?+@$#%!!!!

Dessa jävla skitsnack hit och dit. Att människor aldrig kan lära sig att inte snacka skit. Vill man säga något så kan man säga det rätt till personen det gäller och inte gå runt i cirklar och snacka en massa onödig gojja, som enda bara sårar någon i slutänden. Det kommer alltid fram, så varför ens göra sig det besväret! Jag har sagt så många gånger till alla som känner mig att jag hatar att man inte går direkt till personen det gäller och säger vad man stör sig på i stället för att säga det till någon annan först, så att det ska komma fram efter ett tag.

Jag är också så otroligt trött på att höra folk som snackar skit om personer ena sekunden, och nästa ska de vara kompisar med den de precis snackade skit om! Hur har den mage till det! Jag förstår inte!
Jag är också så jävla trött på att få ett telefonsamtal om dessa jävla skitsaker, när någon ringer upp mig för att fråga, "- har du sagt det där om den/ till den? Förihelvete om jag säger något så är det direkt till personen, jag går aldrig runt och pratar skit!! Jag blir så himla sur på sådant! Det räcker nu, nu får det vara slut. De som tar sig tid till attt snacka skit, är inte riktiga kompisar, och de kan hitta någon annan att snacka skit om i stället! Jag orkar inte med detta längre, sådanna saker ängnade man sig åt i kanske 1an eller 2an om man ens gjorde det då!!

I vissa lägen ser man vilka som verkligen är ens kompisar och de som är värda att läggas tid på. De som inte är det visar ganska tidigt sina sanna jag. Och de är det ingen ide att lägga ner energi på!


Kommentarer
Postat av: jossan

välkommen. till verkligheten den där insikten har jag redan gjort ! är glad du gjorde den nu också. <3 Hoppas du hade kul i örebro

2009-05-25 @ 06:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback