Bio i kväll.

Hej bloggen. Nu är vi hemma från stan. Jag köpte ett rosa linne. Och sen köpte jag ett par piratbyxor till Habibi. Man måste ju vara lite snäll ibland. Det var rea på Cubus, 30 % på alla varor. Detta tycket vi om :P Haha

Tea och jag ska på bio i kväll. VI ska se "17 again". Haha det var jag som tipsade Tea om att vi skulle se den. Jag tycker ju om ungdomsfilmer, det vet de som känner mig. :P Haha. Nej men det är lite kul att gå med tjejkompisar och se typiska tonårsfilmer :P Jag älskar ju HIghschool Musical, så vad sjutton :D



Haha jag hittade en hihgschool musical bok igår hemma hos tea som jag låg och läste. Haha snacka om att känna sig som 13 igen :P När man läste sådanna böcker!

Kommentarer
Postat av: Therese (Tea)

Hahaha ja men man måste ju få behålla barnet kvar i en annars är det ju inge kul jue =)

2009-05-22 @ 18:41:55
URL: http://teaochfadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback