Torsdag

God morgon bloggen!
Jag har nyss vaknat, det är så skönt när man har praktik, för man får sovmorgon. Iaf jag som bor  10 min från min praktikplats och börjar kl 11.
Men idag skulle jag och Janne (ena handledaren på praktiken) bort till ett ålderdomshem och fotografera gamlingar för att de skulle släppa en tidning eller något sånt. Ska bli ganska kul. VI skulle träffas klockan 12, så jag får skynda mig lite nu så jag hinner med pendeln.
I dag ska jag ha de nya jeansen. Det är kul med nya klädr, men just jeans tar det ju ett tag att gå in. De första timmarna kan det bli lite tagt och stramt. Men när jag provade de i butiiken verkade de jättesköna.
Nej nu måste jag skynda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback