Sex and the city!

Jag bara älskar sex and the city filmen. Och tv- serien så klart. Jag har precis kollat på filmen. Pappa var snäll och köpte den till mig för att jag var sjuk. Snällt av honom tycker jag! tack pappa.
Jag satt och kollade på den i mitt rum nu på kvällen. Pappa kom in och kollade med mig. Det var kul för han skrattade mera än vad jag gjorde. Haha, han tyckte den var bra. Haha i den delen när de ska gifta sig, ni vet när Big inte går ut ur bilen. Då satt pappa och bara, - hallå gå ut ur bilen, vad dum han är! Haha pappa är rolig. :D

Jag vill köpa den där "skokartongen" med alla säsonger av tv- serie. Men en sådan kartong är ju så dyr. Typ 700 hundra. Jag vet inte riktigt säkert om det är värt så mycket pengar fast jag älskar serien.



Sex and the city går aldrig ur tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback