Måndag.

Hej bloggen. Jag sitter på praktiken nu. Janne och Camil är iväg och ska lämna tillbaka saker som de använde på mässan förra veckan.
Camil fick en liten Julia natten till lördag. Jag köpte ju en baby filt till han, ska ge den till han sen när han kommer tillbaka. Det är så gulligt när folk får bäbisar. Alla är jätteglada och pratar om barnet hela tiden haha. Det är verkligen ett mirakel med bäbisar. De är som ett nyskrivet kapitel och har hela livet framför sig. Så häftigt.

Jag har fortfarande ont i min fot :(  Jag har kollat flera gånger men jag hittar inget mera glas, men jag funderar om det kan finnas lite glasplitter kvar i den iaf. Det måste ju vara något därinne som gör ont. Eller kan ett sår göra så ont iaf för att det sitter i hälen och man balastar det hela tiden när man går?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Glas är inte roligt att få i fötterna kan mycket väl vara glas som sitter kvar men det kan också vara så att det blivit ett skärsår och de kör ont länge tyvärr krya på dig

2009-03-30 @ 13:43:50
URL: http://experienceno1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback