Jag har gjort en ny design!

Jag har precis suttit och gjort en ny design. Det är kul att sitta och fippla i photoshop och få bram nya fräcka designer. Jag gillar verkligen designen med påfågelfjädrarna i bakgrunden! Och så var det coolt med ramarna uppe på headern också. Haha nu har jag 3 olika designer att välja mellan. Och på den svarta designen har jag två olika headers!! haha det är kul att kunna variera sig.

 
Blåa varianten


 Eller den gröna

Först hade jag den blå designen men jag tyckte att den var lite stark i färgen. Men sen tipsade Sandra mig om att jag skulle prova en grön färg. Så hon skickade en kod till mig och den passade som handen i handsken. Tack gumman. Du är bäst! Får se hur länge jag har den här designen innan jag får för mig att byta. Haha

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, jaa men jag tycker inte att du ska byta den här på ett tag! jag tycker att den är skitsnygg som den är <3

2009-03-25 @ 21:35:38
URL: http://www.metrobloggen.se/Msmar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback