Fredag!

Hej bloggen.
I dag har det varit en stressig dag. Jag var så trött i morse när jag vaknade och ville inte gå upp. Habibi ringde och väckte mig, han var morgonpigg men det smittade tyvär inte av sig på mig. Sen när jag kom upp ur sängen så belv det stressigt för att hinna till praktiken. Jag kom bara 5 minter sent. Och på praktiken blev det mera stress. Det var ett gäng bilder, ca 50 stycken som skulle iväg till labbet. Så jag satt mig och redigerade dem och jag vart klar en kvart innan jag skulle gå hem. Stressigt!!
Det var helt klart värt att jobba med alla de där bilderna, för jag lärde mig jättemycket om hur man redigerar bilder på ett lätt sätt så man får de att se mycket bättre ut. Och ett annat pluss var att Janne hade tagit med sig en jättebra skärm, för att han visste att jag skulle jobba med de där bilderna idag. Den var stor och hade mycket bättre färger än vad min lilla laptop skärm har, det var jättekul.

Nu är jag hemma och ska packa ihop vad jag ska ha med mig till örebro. Ska snart åka in till stan och ta tåget. Jag får åka nytt tåg idag (dubbeldeckarna), jag tycker om de tågen. Delvis går det en kvart snabbare och sen så är de mycket skönare gång på de tågen tycker jag.
Nej nu ska jag fixa i ordning mig.
byebye




Jag älskar den här låten, jag kan lyssna på den om och om igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback