Sommar och sol!

Hej bloggen. Jag hinner inte blogga så mycket när det är så bra väder! Det enda man vill göra är att ligga ute i solen! De senaste två dagarna har Sandra och jag träffats och legat på stranden och solat och badat! Annars brukar jag ligga på tomten och sola. Man måste ju passa på när det är bra väder. Det är vi ju inte bortskämda med i Sverige! fy vad kul det är att leka i vattnet och hoppa från bryggan. Man känner sig som ett barn på nytt :P

Jag hat börjat leta jobb. Känner mig redo för det nu efter jag har tagit det lungt nu några veckor efter studenten. De ringde idag från ett jobb jag har sökt, och jag ska på intervju i morgon för ett jobb. Hoppas jag får jobbet, för jag vill verkligen ha det. Det är inte världens bästa jobb, men det är pengar och det behövs nu!


Jag ska tjäna pengar och bli rik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback