Dator igen!

Hej bloggen. Nu sitter jag med en dator igen. Det har varit mycket tjafs om datorerna. Den jag ahr nu är inte min dator som jag har haft långe, utan de gamla som vi hade i ettan, som blev stulna och därför fick  vi nya. Men de fick tydligen tillbaka dem och då ska ju så klart vi få ut dem och inte de vi har haft nu i två år. Detta är väldigt dålig stil av skolan att de gör så här. Men vad ska man göra, vi som elever har ju ingen makt mot dem som bestämmer och vi får bara finna oss i vad de bestämmer, när de ändrar sig hela tiden. Tråkigt, men men. En dator är altid en datorn, även om den är gammal och seg :P

Skriver mera senare, för det finns inte minneskortsläsare på denna så jag måste leta reda på mina gamla sladdar för att kunna lägga in bilderna från studenten i datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback