Klumpiga jag

Jag är bara för bäst. Ni ska veta att jag är väldigt klumpig av mig, jag tappar allt och kommer åt allt.

Idag tex så gick jag gå förbi hårborsten som låg på en byrå. Första gången stöter jag till den med armen så den ramlar ner, sen lägger jag upp den igen lite snyggt sådär. Men märker jag att det ligger en hårsnodd på golvet som jag vill ta upp, men då märker jag inte att borsten ligger lite utanför kanten så då stöter jag till den med ryggen när jag ska ta upp hårsnodden så den ramlar ner igen. Då blev jag riktigt sur och började svära men det blev inte bättre för jag slog i ena tån i byrån och tappade borsten ur handen igen. Tån började blöda och usch vad sur jag blev. Men borsten var glad för den låg kvar på golvet! Dumma borste, jag ska köpa en ny! Haha

Behöver jag tillägga att jag tappade ut mitt juice glas över min fina nya matta, Jag hade själv ställt glaset på golvet för att det inte fanns någon plats på bordet. Smarta jag tänkte att om jag ställer det på redan fulla bordet så kommer det bara tappas. Men om jag ställer det i hörnet på golvet så spiller jag inte ut det för man går ju aldrig där. Men nej jag lyckas välta det iallafall. Ut över mattan så klart!

Haha man blir skitsur när det händer men nu i efterhand så tycker man att det är ganska komiskt, typ som en skrattscen ur en mister bean film :P

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Sv; Okej, jag meddelar dig sen när jag har valt ut dom som går vidare :)

2009-08-17 @ 11:50:24
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback