Hemma

Hej bloggen, nu är jag hemma från Örebro igen. Det har varit väldigt lite bloggande de senaste dagarna pga att jag jag inte har haft tillgång till dator så mycket under helgen, men nu ska det bli ändring på det. Ingenting ska kunna hindra mig från att blogga ;)

I förmiddags så var jag på en intervju(stavning) för ett jobb som servitris. Det gick ganska bra tycker jag. Jag ska provjobba en dag på fredag så får vi se vad de tycker om mig. Jag har ju inte jobbat med det tidigare så vi får hoppas det går bra. Det är ju ett jobb och jag kommer tjäna pengar så jag ska göra mitt bästa. Sen får vi se hur långt det räcker. Önska mig lycka till!

Efter det så åkte jag och fotade mig till legetimationen, varför blir alltid id/pass foton så konstiga :O man ser antingen ut som ett spöke eller så ser man ut som en kriminell :P Jag såg nog ut som en blandning av båda :P


Nu måste jag göra mat för jag har inte ätit på hela dagen, byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback