Helg

God morgon bloggen!
Kan tyckas lite sent att säga just "god morgon" men jag vaknade faktiskt för en timme sedan. Jag brukar vanligtvis få lite ångest och gå upp ganska tidigt på sommaren för att jag tycker annars att man missar all sol :P Men nu den senaste tiden så har jag sovit ganska länge på mornarna och fy fasen vad sjönt det är att bara ligga och dra sig på morgonen.

Just nu sitter jag och äter frukost. Fil med jordgubbssylt, rostade mackor och ett glas saft. Är det fler än jag som dricker extra mycket saft på sommaren. Det är någ för att mamma alltid serverade saft på sommaren när jag var liten. Hon sa att det släckte törsten bäst! Och jag tycker faktikst att det är sant, det finns inget godare än kall saft en varm sommardag! Speciellt Jordgubbssaft! :D

Vad ska man hitta på idag då? Habibi slutar vid två och då tänkte vi kanske åka och bada. Fast jag trör att det är väldigt kallt i vattet nu. Funderar på att åka till någon utomhus pool i stället, de brukar ju vara tempurerade iaf :P Vad brukar ni göra i stockholm på sommaren? Det enda jag kan komma på nu är bada men det måste ju finnas mycket andra utomhusaktiviteter också. Stockholm är ju försjutton en stor stad :D




Kommentarer
Postat av: Monkey

tack hjärtat! :) Det värmer jättemycket!

2009-08-08 @ 12:43:38
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback