En väldigt lååååång lista :)

Jag kommer inte vara så aktiv på bloggen idag för att jag ska umgås med Habibi hela dagen. Så här får ni en lista att roa er med :)

Vilken svordom använder du mest? Jag brukar skrika "jäääävlar" när jag blir riktigt arg.

Äger du en iPod? Ja

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Jag behöver ingen väckarklocka just nu :)

 Använder du flip-flops? Ja, älskar dem!

 Var köper du dina matvaror ifrån? Willys

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag tar hellre bilder än att vara med på bild.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Sex and the city-filmen, den är ju bara för bra!!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Det beror på hur mycket jag vann, men en egen lägenhet till mig och habibi helt klart. Och sen skulle jag shoppa kläder och skor! Och sen skulle jag så klart spara lite också.

Vilken låt spelas i din playlist just nu? Three days grace - Never too late

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Jag är ganska kär i Kevin Borgs musik. Men ett säkert kost som alltid funkar är Bryan Adams. Jag bara älskar hans röst!!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? Nej faktiskt inte, och även om någon hade berättat en hemlis för mig skulle jag ALDRIG berätta den för någon annan.

 Vad åt du till middag senast?
Vi åt pasta med tomatsås idag.

Använder du huvtröjor? Ja jag  älskar dem, men det ska vara med dragkedja..

Kan du vissla? Ja, men inte busvissla så där högt!

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Jag är väldigt åksjuk så jag kan inte åka så mycket saker, men jag gillar lustiga huset på grönan.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja det finns alltid männsikor som vill framstå som tuffa och därför pratar bakom ryggen på människor.

Vilket riktnummer befinner du dig i? 08

Tittade du på tecknat när du var liten?
  Jag tittade mäst på Astrid Lindgrens filmerna, men bolibompa så klart!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Ja jag har plera stycken ganska nära. Bor man i sthlm så.

Hur många syskon har du? Jag har faktiskt inga syskon.

 Är du blyg inför det motsatta könet?
Nja i början när man precis har träffats men det släpper ganska snabbt.

Äger du några band t-shirts? Ja, marcoolio, friends och alla de där från när man var liten.

När flög du senast? Till Tyskland med Habibi i våras.

Läser du för skojs skull?
Ja jag älskar att läsa böcker. Varför skulle man annars läsa?

Pratar du några andra språk? Engelska som vi lärde oss i skolan.

Har du en stationär dator eller en laptop? En laptop jag fick av skolan när vi tog studenten :)

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag vill göra en tatuering men jag vet inte vad för något än. Ge mig förslag :)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Det är romantiskt när de gör det, men det är inte nödvändigt :)

Kan du kasta macka?
Ja med den rätta stenen så går det :)

Vad har du med dig in på bion?
Popcorn eller snacks och en läsk. Och Habibi eller en kompis :)

Vem var din favoritlärare och varför?
Therese eller Gustav var mina favoriter. De var så snälla och lättsamma att prata med. De kunde verkligen handskas med en klass.

Har du dejtat någon av en annan religion? Min kille har en annan religion. Men vad spelar det för roll?

Vad har du för väder? Just nu är det sol men en massa moln.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska och Religion.

Gillar du att flyga? Ja det är väl inget med det.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor och att vara snäll och bry sig om den andra.

Gillar du din boende-situation?
Nja, jag skulle gärna ha en egen lägenhet, bara jag och Habibi :)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag vet inte riktigt. Jag gillar att sova :)

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Inte just nu iaf :P

Vilken är din favoritfrukt? Äpple helt klart :)

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20!!

Tror du på liv på andra planeter?
Ja det tror jag, någon stans. Det är ganska läskigt att tänka på tycker jag :P

Vad var det senaste du åt? Frukost

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är ingen skillnad.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Mammas bästa kompis i österrike hette det, mormor är från österrike.

Gillar du senap? Ja, på korv med bröd är det ett måste.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Det  skulle vara häftigt, känna efter hu fåglarna har de men jar är så himla höjdrädd så jag skulle aldrig våga.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Den romantiska tror jag.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej inte på ebay, men på Tradera. Det var en mobil. Jättebra telefon och fungerar hur bra som helst, som ny!

Tycker du om att krama folk? Jag kramar gärna mina vänner.

Skulle du säga att du är trendig? Nje, jag köper det jag gillar och som sitter snyggt.

 Äger du en digitalkamera? Ja, en system och en vanlig.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag vet.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja jag tycker att det är lite iriterande :P

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen bok men filmer kan få mig att gråta ibland.

Vad är du allergisk mot? När jag var liten var jag alergisk mot perfym, men just nu är jag bara känslig mot insektsbett, de svulnar upp jääättemycket och kliar som sjutton.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jag vet faktiskt inte. Mamma och pappa visste att jag skulle bli en tjej så jag tror inte att de planerade några killnamn.

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Vem som helst, jag tycker det är bara kul att läsa såna här listor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: åh tack, verkligen! :D <333

2009-08-15 @ 13:27:23
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/
Postat av: Fredrik Frisören

Nu ligger en del svar uppe på bloggen=)

2009-08-15 @ 16:32:48
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Em

Hej! Allt bra ? :)

2009-08-15 @ 17:47:34
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej :) Hoppas du har haft en bra dag :)



Kolla gärna min blogg och kommentera! :)

2009-08-15 @ 18:43:22
URL: http://emelieslillaliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

väldigt söt blogg

2009-08-15 @ 18:44:30
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med roliga prylar.

Det du kan vinna är ett presentkort värt 250:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-presentkort.html



Vad gärna med

2009-08-15 @ 18:51:06
Postat av: Frida - hon som designar

Hej!

Vilken fin blogg, jag har nyss startat min

kika gärna in!

kram

2009-08-15 @ 19:05:20
URL: http://fridadesignar.blogg.se/
Postat av: Emma-Stina

sv: förutom att jag är sjuk så är det toppen! hur är det själv? :)

2009-08-16 @ 10:01:43
URL: http://emmastinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

vsg:D

2009-08-16 @ 13:03:30
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback