Bilder :)

Nu har jag äntligen överfört alla mina ganla bilder som låg och skräpade på min externa hårddisk. De bildern var ju på min gamla laptop men när jag fick lämna in den så la jag över alla bilder på externa och sen nu när jag fick denna nya (eller ny är den inte men iaf) så var dne helt utan bilder, sakna! Men nu så!!

Åh vad jag saknar mitt långa hår när jag ser de gamla bilderna. Det var riktigt långt och allt var mitt eget. Inga extensions här inte. Men sen blev jag trött på det och klippte av allt. Aja det var sjönt det med ett tag men nu saknar jag det långa. Ge mig det igen!


Kommentarer
Postat av: EMMA

Fin blogg du med =)



allt bra?

2009-08-08 @ 14:09:34
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback