Plugg...

Fy asså jag har precis slutat plugga nu.. Jag har suttit med jäkla samhällskunskapen i 3 timmar och är helt slut nu. Jag orkar bara inte mera. Jag ska ta resten i morgon. Jag har svarat på alla instuderingsfrågor nu iaf. Herregud, jag förstår inte varan lärare. Han går igenom allt innan praktiken som var för nu 7 eller 8 veckor sedan. Och sen skulle vi ha haft en genomgång förra veckan men då planerar de in en tema vecka så vi inet får någon lektion till att öva inför provet och kanske ha en snabbgenomgång. För det var ju fa*king jätteänge sedan. Nej de tror att man ska kolla ihåg allt. Det är inte lite heller. Hur många powerpointer som helst!! Nej det tyckt eag var väldigt dålig stil av skolan. Det är ju på slut tampen i skolan nu också så det är viktigt att vi klarar det här provet. Det är ju självklart viktigt att klara alla prov, men annars kan man ju få omprov, men om vi ska göra omprov på detta prov tror jag att det kommer blir stressigt.. Aff jäkla skolan.. TUR att jag tar studenten om mindre än 2 månader.  :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback