Örebro..

Hej bloggen. Nu sitter jag i örebro, hemma hos Habibi's kusin och vi har precis ätit mat. Hemlagad arabisk mat är bland det godaste jag vet. :D Nu sitter jag och tar det lite lungt. Jag är skittrött. Var ju uppe tidigt och var i skolan innan jag åkte hit. Så nu är jag riktigt seg.

Shit, det var västa kön in till stan idag, när vi skulle till tåget. Jag trodde att vi skulle missa tåget. Värsta stressen att hinna. Det gick i 30/ 40 hela vägen och massa kö så man kunde inte köra om någon någonstans. VI kom iaf till stationen typ 9 min innan tåget skulle gå, tur!Men sen skulle vi hinna med att hämta ut biljetten och så. Det gick iaf bra och vi satt oss på tåget några minuter innan det skulle gå. Skitstressigt!!
Det blir en jäkla stress när man sitter i bilen och ser på klockan att minuterna tickar och att kön inte rör sig överhuvudtaget.Men sen släpper det lite och man kan åka några meter sen är det samma tjocka kö igen!

Nu ska jag vara lite social med dem här. Jag är jättetrött! I morgon ska vi på barnkalas, för lilla adam har fyllt 2 år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback