Onsdag..

Hej bloggen. Idag har det hänt ganska mycket redan, fast klockan är bara halv 11.
Jag vaknade vid 9. Jag drömde inatt att jag hade en egen bil och körde runt på öland med den. Och sen stannade vi vid en öde strand och badade. Men iaf det som var cool var att jag hade körkort i drömmen och körde min egen bil. Kan det ha något med att göra att jag körde bil i gårkväll, haha :P
Men iaf när jag skulle åka till praktiken var det jag som körde bilen :) Jag körde mig själv till praktiken (pappa satt u så klar bredvid). I går när jag precis hade satt mig vid ratten för första gången och den hoppade när den skulle startas, så tänkte jag att det kommer ta lång tid innan jag kan köra på vägen (visserligen en liten väg, inte motorvägen!) Men jag gjorde det idag!! Jag tycker att jag lär mig det här väldigt snabbt. Jag är duktig! :P
Jag ska köra lite på lunchen idag med :P
Habibi kommer till mig idag, snacka om att jag har saknat dig älskling!! Men kväll kommer han till mig <3 Jag pratade med han i telefonen igår och sa att jag hade lärt mig att köra bil, och att jag skulle köra och hämta han vid tåget, då skrattade han bara och sa, kan inte du bara köra på en parkering än sålänge, Nej, Rosie är duktig, hon kör på vägen med andra bilar!! Jag ska köra och hämta han idag och visa han att jag kan köra!

Nu sitter jag på praktiken, snacka om att de litar på mig här. Jag öppnade idag för att Camil skulle iväg tidigt och Janne skulle köra buss(extra jobb). Så då lämnade de nyckeln till mig och sen öppnade jag. Jag är bäst. Ochprecis några minuter efter att jag hade öppnat kom det en gubbe. Han var så söt, åkte sån där motor rullstol. Han var jättecool, hade massa tatueringar och västa humorn. Hahah iaf jag tog en passbild på han. Nu sitter jag här och läser olika bloggar.  

Haha vill ni gå in och läsa aprilskämt som man kan hitta i median idag, gå in på http://aprilskämt.se/ , det finns faktiskt ganska många roliga, knäppa och uppfinningsrika skämt där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback