Onsdag.

Hej bloggen. I går hade jag mycket att göra. Jag satt och gjorde klart mitt projektarbete hela kvällen i går! Det var inte så mycket att göra men det som jag skulle göra tog tid! Men jag blev klar och jag är ganska stolt! I dag hade vi projektmässa och skulle visa upp våra projekt, och de som kom och kollade på mitt blev faktiskt riktigt imponerade och berömde mig.  Jag är faktiskt ganska stolt! Haha

I dag har jag inte gjort så mycket sen jag kom hem från skolan vid 3. Jag tog det lungt ett tag, men sen fick jag ett ryck och gick ut och började klippa buskarna. Det är ju en massa döda kvistar som hänger ner från buskarna och jag iriterar mig så på dem så jag gick ut och började klippa.. Typiskt mig. Jag klippte tre buskar sen tröttnade jag. Ska klippa de andra sen i helgen :P Haha.

I morgon är det mösspåtagning i skolan!!!! Snart tar jag studenten! Så jäkla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback