Måndag.

Hej, jag har inte bloggat på länge, sen i fredags. :(
Helgen var i alla fall bra. Jag och Habibi var på kalas i lördags och sen gick vi hem till Habibi's kusin och åt världens godaste lasange!! Jag lovar, den var den godaste jag har ätit i hela mitt liv!!
I söndags så gjorde vi inte så mycket, träffade lite olika av Habibi's kusiner innan vi åkte hemåt igen till Stockholm.

Nu är det iaf måndag och jag sitter i skolan på historia med världens huvudvärk! Typ migrän! Jag mår skit, har jätteont i huvudet och mår illa, känns som jag har feber med!! Nej, så får det inte vara. Jag måste jobba med mitt projetarbete. Men idag så har jag skrivit ut de pappren jag behöver till projektmässan så nu måste jag bara fixa lite med det sista. Jag får göra det på tisdag om jag dåligt i kväll. Afff. Men jag tror jag ligger bra till :P bara småputs kvar..

Nej jag vill hem. Afff. och sova. Måste tänka på något annat än skolan nu så kanske min huvudvärk går över. :P Undra vad jag ska äta idag? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback