Måndag..

I går var verkligen en intensiv dag, så jag hann inte blogga. Först på förmiddagen så var vi uppe och åkte skidor. Det var jättekul. För min minsta kusin som är 3, Melina började åka med sele. Hon har ett sele runt magen och sen åker man bakom med en lina och plogar för att bromsa henne så hon inte åker för snabbt ner för backarna. Hon tyckte att det det var jättekul och och hon ville åka hela tiden. Hon har inte velat åka med sele förut för hon har nog tyck att det är lite läskigt och åka och hålla balansen helt själv men jag frågade henne igår om hon ville åka med sele och då sa hon om Rosie håller. Så jag fick åka bakom henne och ploga hela dagen.. Haha men det var värt det.. Jag har bara lite ont i mina ben idag..haha. Alexia min stora kusin, eller hon är 6, men storasyster :P Hon åker jättebra. Hon åker röda och svarta backar utan att ens vara rädd. Hon tycker att det är jätetkul :O Men hon åker skidor jättebra också. Men hon har ju åkt sen hon var lika gammal som Melina om inte mindre.

Sen när vi hade åkt skidor hela förmiddagen så sa vi hejdå till varandra i backen och sen åkte vi hem till huset för att packa in i bilen. Vi duschade och bytte kläder och sen satte vi oss i bilen och åkte tillbaka till Stockholm. Det har varit en jättekul helg det här. Min familj är rolig. Alla skojar med varandra.

Nu är det måndag och annandag påsk. På onsdag  morgon, tidigt flyger jag och habibi till Tyskland. Det här kommer verkligen bli ett roligt lov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback