Hej..

Hej bloggen. Nu är jag hemma. När jag från skolan idag så  åkte vi runt och fixade lite saker. Sen åkte vi hem och åt chicken nuggets :D Efter att vi hade ätit gick vi ut i skoge en promenad med Ronja. Det var riktigt mysigt. Jag hade med lite godis och tränade henne lite. Det var näsan 2,5 år sedan vi tränade tillsammans på bruks Ronja och jag men hon kommer fortfarande ihåg det vi lärde oss där. Hon är så duktig min lilla korv :P I skogen finns det också en hinderbana med olika saker. Så vi sprang i rör och sånt, och sprang över saker. Kul :P Nu är ho duchad och ligger och sover. Haha hon är nog lite utmattad nu :P

Nu ska jag sitta vid datorn lite, Habibi sitter och kollar på fotboll. Sen ska vi kolla på film tillsammans när matchen är slut  :D Jag vil se "raise your voice" men det fnns nog en risk att Habibi inte vill se den för det är ju en tjejfilm :P Får försöka övertala han för det är ju sen sådan bra film ;)

Kommentarer
Postat av: Leia

Det är bra här med.

Kram =)

2009-04-08 @ 22:36:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback