Fredag!!

Hej bloggen. Idag är det fredag och jag sitter i skolan. Slutar klockan halv 12 idag. Och dås ka jag hem och packa lite sen drar jag och Habibi till örebro för att fira våra små födelsedagsbarn på lördag :D

Jag gjorde faktiskt nytta i morse. Jag sydde ihop mina byxor. Det var ett litet hål på sidan. Väldigt iiriterande och det syndes tydligt, vi har ju ingen symaskin så jag letade fram nål och tråd och satte mig och sydde ihop det för hand. Något klarar man ju av om man fick MVG i syslöjd :P Aja det blev bra iaf. Så nu kan jag ha mina favvo sommar/pirat jeans igen :P

Det ska bli fint väder i helgen har jag hört. 20 grader och sol. Härligt. Jag ska packa sommar kläder till helgen så vi får hoppas att det inte blir värsta helomvändningen med vädret nu , haha. Aja jag kanske tar med mig ett par långjeans också :P 

Nu måste jag skriva på ett arbete i religion. Jag har valt att skriva om slöjan inom islam.
Jag tar med datorn i helgen, delvis för att kunna blogga men också för att jag ska kunna jobba med mitt projektarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback