Drömmar

Hej bloggen. Jag vaknade vid elva men har hinte hunnit blogga förens nu, vi gick upp och fixade en god frukost med ägg, rostad macka, fil och flingor och grejer. Mysigt värre.

Jag hade en konstig dröm i natt. Jag drömde att jag träffade "anden i  flaskan". Han sa att jag skulle flytta in hos en kändis i en månad (jag skulle inte bara bo hos kändisen utan även leva dens liv genom att gå som en skugga efter den hela dagarna) och jag fick välj vilken kändis jag ville. Den kändisen jag valde var Marcoolio(fråga mig inte varför, jag tycker inte ens om han). jag gick hem för att packa och fixa för mitt nya liv och sen åkte jag hem till han, när han öppnade dörren var det marcoolio fast i Carolas kropp. Han hade Marcoolios röst och skägg! men hennes kropp. Det var skitkonstigt och jag visste inte hur jag skulle reagera och vara i närheten av han. Skulle jag säga Marcoolio eller Carola till han? Skulle jag prata med han som med en man eller en kvinna. Sen ska man inte tala om när jag skulle följa hans liv. Det var den konstigaste drömmen jag har haft på flera månader.

Fy vilket väder vi har fått nu då Jg vaknade relativt tidigt och var uppspelt för att vi hade bestämt att åka till en utomhuspool idag och bada. Så drar jag upp rullgardien och vad möts man av? Stora tjocka moln och kvaft som fan. Det kommer nog bli åska idag. Afff, bara för att vi hade planerat något annat. Jag blir sur!

Det har kommit en massa nya läsare till min blogg har jag märkt, ni är hjärtligt välkomna! Om nu undar något är det bara att skriva en kommentar så ska jag svara så gott det går!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken konstig dröm, haha!

Jag är bland de fem finalisterna om att bli veckans blogg hos www.lillburken.blogg.se

Skulle bli glad och tacksam om du röstade på mig nr3!

Tack på förhand!

Hoppas du får en bra måndag! :-)

2009-08-10 @ 13:03:57
URL: http://kruumelur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback