Internet vill inte det jag vill

Ja om ni läser rubriken fattar ni varför jag inte har kunnat blogga på sista tiden. Jag håller på att byta över från mobilt internet till fast i väggen. Bytet ska ske i morgon men mitt mobila vill inte det jag vill för att det blir segt hela tiden och bråkar. I bland fungerar det, mäst på morgonen. Men för det mästa så fungerar det inte att ladda någon sida alls. Jag blir så himla trött på skiten. Vill bara ha det vanliga internetet nuuuu! Det roliga är att den enda sidna som fungerar att ladda när det blir så där himla segt är facebook. Vad är detta liksom. Facebook!!! Jag vill inte bara sitta på den sidan. Men i morgon ska jag förhoppningsvis ha fungerande internet, den ska jag skicka tillbaka den här jäkla mobila skiten. Ska hämta det fasta modemet idag och kolla in det så ska jag hålla alal tummarjaghar att de håller vad de lovar till i morgon :D:D

Detta blev ett ganska surt inlägg men det blir så ibland. Just nu vill den inte ens ladda mina kompisars bloggar, hur jobbigt är det liksom. Tur iaf att jag kom in på bloggen nu, haha

Nu ska jag hitta på något med Habibi för han är ledig idag. :D Pappa kommer snart hem så då har vi skjuts med :D

Byebye

Kommentarer
Postat av: Evelina (ameb.blogg.se)

Hej!



Hoppas de löser sej för dej!



Ha en fortsatt bra kväll!



// Evelina

2009-09-01 @ 19:07:36
URL: http://ameb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback