Studentskiva

Haha fyfan vad studentskivan var kul!! Jag har precis kommit hem från skolan nu! Jag skulle ha börjat klockan halv 9 men vem f*n orkar det dagen efter sin studentskiva? Inte jag iaf!! Så jag sov lite extra och åkte till skolan till andra lektionen i stället. Afff! Men fan vad kul det var!! Och alla var jätteglada och vi hade så kul! Jag har inte lagt in bilderna från skivan än, de ligger kvar på min kamera. Men det går rykten om att det var en himla massa bilder. Men jag har kollat på massa andras bilder. Haha säger jag bara. Och våra lärare har lagt upp bilder på facebook. Haha Skitlyckad kväll iaf!!

Kommentarer
Postat av: Therese (Tea)

Kul att du hade kul igår =)

2009-05-13 @ 20:19:33
URL: http://teaochfadi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback