Vi ska till Tyskland!!

Habibi och jag bokade precis en resa till Tyskland på påsklovet! Så mysigt att åka iväg tillsammans på en liten resa. Jag tycker verkligen att det ska bli kul. Vi ska åka och hälsa på Habibi's kusin. Jag har aldrig träffat han men jag har sett bild på han och han verkar väldigt snäll och trevlig. Så det ska bli kul. Det är nog ganska fint i Tyskland på våren. Så får jag höra lite tyska också. Habibi's kusins tjej kommer från tyskland så hon snackar ju tyska, jag tror att hans kusin gör det med nu. Han har bott där ganska länge. Så himla kul! Då kommer jag ifrån Sverige ett tag också! Bara några dagar iväg kan göra så att man uppskattar Sverige mera och längtar hem. Bara man får ett litet miljöbyte liksom. Så de blir nog perfekt det här. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback